#1 Skrevet Mars 7, 2008 noen som har en anelse på hvor jeg kan få tak i en slik? trenge venstre foran beige list,el noen som evt dele nr? bilen er en audi a4 97 mod b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2008 Delenr finner du ut hvis du har din org,står på innersiden på en lapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2008 finner ikke noe dele nr på denne listen jeg! hmm . . . . ingen andre som vet deT`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2008 Er den tynne lista du mener nå og ikke a-stolpedekselet ikke sant? Er ikke den en del av dørpakningen? Møller har vel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2008 er den tynne listen ja, helt korrekt! men står dele nr hvis jeg demonterr denne? og er den vanskelig og demontere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...