Anbefalte innlegg

Noen som vet hva slags felg dette er? Hvor jeg eventuelt kan få tak i senter deksel?

felg_skrudd.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se ut som en gammel Zender felg......Ebay er vel rette plassen å finne slikt vil jeg tro siden det er en gammel felg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, raskt svar :) Den felgen er skrudd? Ikke fake skruer..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, raskt svar :) Den felgen er skrudd? Ikke fake skruer..?
Nja.....skal ikke si det for sikkert men mener på den er fake. Her er en felg jeg fant på Ebay.........så ser du hvordan den ser ut med senterdeksel.

zenderfelg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zender star kansje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zender Star ser ut til å stemme, googlet og fant bilde som stemte. Må bare finne ut om om de er delt og hva slags bredde de ble levert i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zender Star ser ut til å stemme, googlet og fant bilde som stemte. Må bare finne ut om om de er delt og hva slags bredde de ble levert i..

Ser ut som om det er samme senterdeksel som på zender sport..og de var det flust av for noen år siden.

Har en kompis som har 4 zender sport liggende men 2 er skjeve..kan høre med han om senterdekslene er intakte og fo salg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det er samme senterdeksel som på zender sport..og de var det flust av for noen år siden.

Har en kompis som har 4 zender sport liggende men 2 er skjeve..kan høre med han om senterdekslene er intakte og fo salg

Det hadde vært flott :)

Er litt usikker på kjøp enda, vet ikke hvordan de vil ta seg ut på Corrado.. Liker ikke "fake skrudde felger heller..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zender Stern (stjerne, også sikkert Star da på engelsk)

Og er skrudde felger, hvis jeg husker helt rett.

Eiker Motorshop solgte disse bl.a.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte eiker nå, makan til elendig service, jeg sa bare "Zender stern". Så sa hun "Nei, da kan vi ikke hjelpe deg, neinei, gamle felger som er gått ut for 10år siden MINST, INGEN her som vet NOE om disse felgene.. hadet"Prøvde å lure ut om kanskje noen av "gamlingene" der kunne vite bredde, men neida..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke skrudde, kun lookalike :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et greit bildet:

zender_stern.jpg

Noen sier skrudd andre ikke... Men hva er riktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at disse er skrudde, men har jo tatt feil før jeg: rolleyes

Be selger ta bilde av baksiden av felgen, så ser man fort om de er skrudde eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det like felger Andreas Haugland har på prosjektet sitt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det stemmer, så i tråden hans nå, var helt like. Har sendt han en PM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like felger som mine ja, de er fake skrudde. Her noen bilder fra under oppussing.

IMG_0027.JPG

IMG_0030.JPG

Mine er 7x15 med 4x100 boltsirkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.