#1 Skrevet Mars 7, 2008 Noen som vet hva slags felg dette er? Hvor jeg eventuelt kan få tak i senter deksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2008 Kan se ut som en gammel Zender felg......Ebay er vel rette plassen å finne slikt vil jeg tro siden det er en gammel felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2008 Wow, raskt svar Den felgen er skrudd? Ikke fake skruer..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2008 Wow, raskt svar Den felgen er skrudd? Ikke fake skruer..?Nja.....skal ikke si det for sikkert men mener på den er fake. Her er en felg jeg fant på Ebay.........så ser du hvordan den ser ut med senterdeksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2008 Zender star kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2008 Zender Star ser ut til å stemme, googlet og fant bilde som stemte. Må bare finne ut om om de er delt og hva slags bredde de ble levert i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2008 Zender Star ser ut til å stemme, googlet og fant bilde som stemte. Må bare finne ut om om de er delt og hva slags bredde de ble levert i.. Ser ut som om det er samme senterdeksel som på zender sport..og de var det flust av for noen år siden. Har en kompis som har 4 zender sport liggende men 2 er skjeve..kan høre med han om senterdekslene er intakte og fo salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2008 Ser ut som om det er samme senterdeksel som på zender sport..og de var det flust av for noen år siden.Har en kompis som har 4 zender sport liggende men 2 er skjeve..kan høre med han om senterdekslene er intakte og fo salg Det hadde vært flott Er litt usikker på kjøp enda, vet ikke hvordan de vil ta seg ut på Corrado.. Liker ikke "fake skrudde felger heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2008 Zender Stern (stjerne, også sikkert Star da på engelsk) Og er skrudde felger, hvis jeg husker helt rett. Eiker Motorshop solgte disse bl.a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2008 Ringte eiker nå, makan til elendig service, jeg sa bare "Zender stern". Så sa hun "Nei, da kan vi ikke hjelpe deg, neinei, gamle felger som er gått ut for 10år siden MINST, INGEN her som vet NOE om disse felgene.. hadet"Prøvde å lure ut om kanskje noen av "gamlingene" der kunne vite bredde, men neida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2008 De er ikke skrudde, kun lookalike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2008 Her er et greit bildet: Noen sier skrudd andre ikke... Men hva er riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 7, 2008 Jeg mener bestemt at disse er skrudde, men har jo tatt feil før jeg: rolleyes Be selger ta bilde av baksiden av felgen, så ser man fort om de er skrudde eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 7, 2008 Er ikke det like felger Andreas Haugland har på prosjektet sitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 7, 2008 Jepp, det stemmer, så i tråden hans nå, var helt like. Har sendt han en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 8, 2008 Like felger som mine ja, de er fake skrudde. Her noen bilder fra under oppussing. Mine er 7x15 med 4x100 boltsirkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...