#1 Skrevet Mars 7, 2008 Har en Audi A8 hvor Airbag lampa lyser, har lest ut feil og får frem at det er seteerkjenningssensoren på passasjersiden foran som har for høy motstand. Kan jeg være 100% sikker på at det er denne eller er det noe annet jeg bør sjekke først. Noen som har en anelse om hvor mange timer det er snakk om å skifte denne sensoren.? Ang. Xenonlyset har jeg prøvd å skifte pære, det ble bedre men den driver fortsatt å kutter/flimrer. Tenkte å skifte Tenneren. Møller skulle ha neste 5000kr for denne. Noen som vet hvor det er lurt å kjøpe denne/hvem som har ? Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 sånn til info: denne saken endte med at sitteerkjenningssensoren inne i passasjerstolen var defekt, samt bare å skifte pære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2008 Var det mye arbeid å skifte sensoren? HVa kostet det for en ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2008 demonterer setet selv og får en salmaker til å gjøre jobben med av/på trekket osv, salmakeren jeg bruker tror jeg skulle ha ca 1000kr for jobben. ikke noe du vil begynne med selv uten erfaring. tror sensoren kostet 2500 men husker ikke helt sikkert, sjekk med møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...