Anbefalte innlegg

Jeg har klart å kile fast isskrapen under ene setet. Og hele dritten har stoppet. Noen som vet hvor sikkringen er plassert. Importbil så alt står på tysk:-( 2000 A6

Jonny: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har klart å kile fast isskrapen under ene setet. Og hele dritten har stoppet. Noen som vet hvor sikkringen er plassert. Importbil så alt står på tysk:-( 2000 A6

Jonny: rock :

Det er ikke bare ledningen som har hoppa av? den gjorde det på min i dag. selvsagt i frammerste posisjon og på det laveste: bh :. så eg kommer ikke til for å få satt i ledningen igjen: bh :. må prøve å få skrudd setet ut av bilen i mårå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, var en kontakt som var løs. Og som hos deg sto stolen heltfremme og helt nede. Fikk skrudd av dekselet i fremkant av setet. Det er fire stjerne skruer, to på hver side, som er skrud fra undersiden og opp. Med et speil, en lommelykt og et kort skrujern får du skrud det av. Litt knotete men en slipper å skru løs hele setet. Bak det dekselet ligger noen koblinger og releer til setet.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.