#1 Skrevet September 26, 2004 Måtte bare prøvemontere BBS-felgene mine som har hatt tilholdssted på bilen til fattern (Audi 100 C4) denne sesongen på min egen bil.. Konklusjon: Audi 100 type 44 med smale skjermer passer *ikke* med 8x17 ET35, men det visste jeg vel egentlig fra før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2004 Det står en type44 nedi gata her med for brede dekk på. Denne har fått bulkete bakskjermer som resultat, så styr unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2004 Det var vel bare ment som et eksperiment dette. Ser bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2004 Er kun ment som et eksperiment ja, bilen ble ikke kjørt. Felgen er nå tilbake på sin rette plass hvor den ikke subber, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 Gamme tråd men... Hadde bare ett spørsmål. Stikker de langt uten for? Har litt lyst på felger med samme dim, men det hjelper sikkert ikke å valse ut litt heller? Blir 35mm senk å. Så da kan jeg tenke meg at skjermene blir liggene oppo dekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...