#1 Skrevet Mars 7, 2008 noen som vet hvordan jeg fjerner dekselet foran speedometeret på en passat 3b? har fått sånne fine chrome ringer i posten i dag som jeg skal ha rundt instrumentene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2008 Vet ikke. Men vet at det finnes tråder om samme tema. Har lest om akkurat dette tidligere. Så prøv å søk i forumet, så får du svar på dine bønner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2008 her finner du nok litt http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=111388 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2008 såvidt jeg husker får du ikke løsnet selve dekslet, du må skru av kretskort og målere fra baksiden, (4-5 skruer, du ser de med en gang.) slik at du får lirker inn krome ringene bakfra og inn i hullene til målerene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2008 Har hørt at gaffel også gjør susen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...