#26 Skrevet September 26, 2004 her er en link dere kan prøve. jeg lastet filen opp til yousendit så dere må vel være kjapp før den blir tatt vekk igjen. http://s2.yousendit.com/d.aspx?id=B0FB2FB2B10EBDEE97B8B476B849ED02 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 26, 2004 takk for allt dere prøver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 26, 2004 tøff video morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 26, 2004 Bra film, mindre bra musikk Men pytt pytt, motorlydene kompanserte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 26, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Bra film, mindre bra musikk Men pytt pytt, motorlydene kompanserte Hey dette var norske usignede små artister... Prøver å promotere fedrelandet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 26, 2004 Jeg har isåfall noen tips til de gutta der! Potensialet lå der, men det må jobbes litt mer med. Nå skal ikke jeg komme der og være best og greier da, det er jo alltid lettere å si hva som er feil framfor å gjøre det riktige selv. Men som hybbyproducer synes jeg selv det er fett når folk har noe å utsette på det jeg lager. Det er jo det man lærer av? Typen holder til i Drammen? Det må sjekkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 27, 2004 hehe er desverre en utpreget drifte entusiast så ja ble litt overkant av kenneth moen (driftern) Meeen lyden i vipern var bare nice Hadde litt høyt volum på microfonen min der så det skurra litt, men det ble bare enda mer brutalt for brutalt var det! Seriøst alle sammen her er en test! Ta og gjenskap bevegelsene på viper viskerne med fingrene... Det er fakta meg umulig?! Så konge bevegelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 27, 2004 Knall video.. Semtex er jo tøft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...