Anbefalte innlegg

Nå har jeg letet rundtom på nettet en stund og ikke fått svar.

Jeg skal bytte pærer i en 2002 mod Allroad. Har funnet ut at det er H1 i nærlys og H7 i tåke/grøfte-lys. Men finner ikke ut hva som står i fjernlysene?

Mener det er H9, men det er jo ikke akkurat noe som det florerer av der ute.

Håper noen kan bekrefte at det er H9, eller avkrefte :)

Mvh

Lars Mæhle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje det standard med bixenon på desse da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg letet rundtom på nettet en stund og ikke fått svar.

Jeg skal bytte pærer i en 2002 mod Allroad. Har funnet ut at det er H1 i nærlys og H7 i tåke/grøfte-lys. Men finner ikke ut hva som står i fjernlysene?

Mener det er H9, men det er jo ikke akkurat noe som det florerer av der ute.

Håper noen kan bekrefte at det er H9, eller avkrefte :)

Mvh

Lars Mæhle

Er H9 du skal ha ja og om du skulle trenge det så har jeg H9 65W på lager i xenonmatch;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje det standard med bixenon på desse da?

Selv med bi-xenon så har du en egen lyspære til fjernlys og den er også i det tilfellet H9 65W.

Bi-xenon er at det er et spjeld som slår over på pæren som til vanlig brukes til nærlys så lysbildet løfte seg og blir da fjernlys, men likevel som sagt med en egen halogenpære ved siden av som også tennes ved bruk av fjernlys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe Bi-xenon på min. Men orginale halogen pærer. Er på jakt etter et ombyggingskit, så da måtte jeg være helt sikker på at det var H9 på fjernlysene.

Takker så mye for svar!!

Jeg er på jakt etter xenonmatch på tåkelyktene, så om du kan skaffe H7 Ørjan så har vi en deal :)

Edit : Johoo, 500 inlegg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe Bi-xenon på min. Men orginale halogen pærer. Er på jakt etter et ombyggingskit, så da måtte jeg være helt sikker på at det var H9 på fjernlysene.

Takker så mye for svar!!

Jeg er på jakt etter xenonmatch på tåkelyktene, så om du kan skaffe H7 Ørjan så har vi en deal :)

Edit : Johoo, 500 inlegg ;)

Skaffer det. Er på lager det også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H9 ombyggingskit finnes det, jeg kjøpte et 50 watt xenon kit til mine Allroad-lys fra Tom Are! Funker fint som gull :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.