#1 Skrevet Mars 7, 2008 Hei! Fant ikke noe om dette da jeg søkte rundt på forumet.. Har en A4 (b5) 97mod 1,8, en kveld jeg skulle ut og kjøre ville ikke bilen starte. Fikk tilslutt start ved og holde gasspedalen inne mens jeg startet. Så fort jeg slipper gasspedalen så stopper bilen. Det er ingen problemer med og bruke bilen, men den stopper så fort jeg klutsjer uten og holde inne gasspedalen litt.. Noen som har en ide om hvorfor den ikke går på tomgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2008 Vil tippe du har en lekkasje i en slange en eller annen plass. Kanskje en åndeslange? Høres slik ut med disse symptomene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2008 Har funnet en slange med hull i, men det hjalp ikke og skifte den.. Kan det være luftmengdemåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2008 Ingen som har noen ide? Har byttet en slange med hull i, men det hjalp ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2008 Kanskje en lesning av evt. feilkoder hadde hjulpet deg......Kan det være noe gasspjeld tjafs?? Feil grunnstilling?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2008 Takk for alle tips:) Feilen lå nok i gasspjeldet, grunnstillte dette og bilen gikk på tomgang igjen:p Jager riktignok litt på turtall med engang den starter, men dette stabiliserer seg fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...