Oslo: Tatto i nærområdet?

Anbefalte innlegg

Driver å planlegger å ta en tettoering til for tiden. Det jeg har i planene er ett portrett. Noen som vet om en jeg kan ordne en BRA deal med og som vet hva han driver med? Blir en relativt dyr tattoering og jeg har gavekort på en XXXXXX tattoerings salong men jeg sitter med mine tvil om at han klarer å utføre hva jeg har i tankene. Noen her som tattoerer eller har gode bekjentskaper med folk som er flinke på akurett portretter å sånne ting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde gå innom Lucky 7 Tattoo i Øvre Slottsgate 15B. Der har du noen som er meget dyktige på portretter!

 

Jeg skal dit snart og få påført meg litt blekk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan jeg annbefale deg House Of Pain i storgata i Oslo;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekkes opp. Har mye bekjentskaper i miljøet for å si det sånn. Og folk bare prater og prater og prater. Og alle snakke dritt om alle så det er ikke mye å bli klok på. JAD.no Tattonatione.no er 2 steder som er annbefalt. Romerike tatto er også annbefalt (sorry har ikke fått nett adresse). Har ett bilde her hjemme som er ... Ja ett bilde tatt med cam. Og jeg vil ha tatto nøyaktig likt det. Så trenger en som er FLINK på portretter. Men Lucky 7 skal sjekkes. Takk for tips og motar flere med stor takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil anbefalle Starlight Tatto i drammen, og be om å få time hos gamlingen selv.. dyktigere finnes knapt i norge. Men for all del IKKE la Thomas eller Sine Tattoere deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

odins merke i lillestrøm eller tatoo tom strømmen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom som tok den jeg har allerede. Og Glenn er ikke flink på portretter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama tok en på Toms for en stund siden, ble for så vidt helt ok men var ikke stort mer enn et lite mønster med solid farge. Hun har en fancy skyggelagt sak som ble tatt ute i sarpsborg for noen år siden men var da med en amerkansk "gjesteartist" så det er vel ikke skremmende aktuellt det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.