#26 Skrevet Mars 16, 2008 meg og gauer stille hvertfall, juvkam e jo lost.. svarekje... ka seie du kluge? kom an folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 16, 2008 hehe..lost ja.. Ska svara deg når eg vett merr.. Vært ein travel dag, men ska prøva å få komt meg ud der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 16, 2008 you better, ring kluge og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 16, 2008 Eg sidde her eg åg! MÅ du visa felgane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 16, 2008 han har god grunn då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 16, 2008 hehe, nei eg vil bare se deg jan erik..*********sogle*****' men meg, gauer og egge ska innom statoil forus å vaska fysst, så e der rundt halv 10! folk e jo dauseine nå te dags. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 16, 2008 halv 10? Eg klarte muligens pressa det te 9..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 16, 2008 ka, har du dårlige tid? e søndag, må slappa av.. kan jo bare komma te statoil forus rett øve 9 og.. koss va fm sendern forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 16, 2008 Den funke som bare det den..! Blir herligt å sleppa follt i med cdar når eg ska nerijønå.. Takk ska du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 16, 2008 Ser ud så d ryge for min del, e så langt å kjøra. Neida, men faen så trøtte så eg mestre ikkje. Har vel egentlig ikkje lagt meg itte nachspille i dag morres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 16, 2008 vinnar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 16, 2008 eg drite i statiol, e der ute kl 21. juvkam, kom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 6, 2008 Neste lokallags treff, kem møde opp? Begynne jo å bli antydning te vår og tørre veier ute. Kanskje på tide å dra gliset ut av garasjen?? Eg stille hvertfall opp! E det 19 eller 20:00 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 6, 2008 kommer sikkert jeg og... er der litt over 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 6, 2008 Komme eg! Bare pleia bagrusen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 6, 2008 Eg komme, må bare få på sommerhjulå igjen å få skrudd an ner igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 6, 2008 Går det buss så seint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 6, 2008 Solgt ann nå ja? Ka nå du ska handla deg då, RS2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 6, 2008 Går det buss så seint? Sitta på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 6, 2008 Kluge : Kem vett Finn Kristian : Det kan eg godt Kan stå med Reinskau, bor du ennå på Tasta forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 6, 2008 Kluge : Kem vett Finn Kristian : Det kan eg godt Kan stå med Reinskau, bor du ennå på Tasta forresten? Bor der for øyeblikket. Passe toppers på Reinskau. KL 19? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 6, 2008 Bor der for øyeblikket. Passe toppers på Reinskau. KL 19? Fine den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 6, 2008 Jeg kommer! Håper på å få vwaudi-club skilt plater og klister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 6, 2008 Jeg kommer! Håper på å få vwaudi-club skilt plater og klister Har 1 skiltplate og 4 klister igjen.. tar med det, og noen treffpunkt om noen ikke har fått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 6, 2008 Har 1 skiltplate og 4 klister igjen.. tar med det, og noen treffpunkt om noen ikke har fått Det høres bra ut. Da ses vi i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...