#1 Skrevet Mars 8, 2008 Setter i simkortet mitt og får beskjed om å taste sikkerhetskode. Denne er standard 12345 Så skal eg taste meldingsentral nr, og etter på oppratør nr.??? Meldingsentralen veit eg men ikkje oppratør nr. Telenor kunne selfølgelig ikkej hjelpe da dei ikkje hadde noko med dette å gjere. Nokon som kjenner til dette Håper på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2008 Fant ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 Hvordan fikset du det ? er greit å vite i tilfelle andre får problemer med det samme ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Problemet er at bilen har slik sos system. Dette er slik du kan aktivere ein knapp så sender bilen ut gps posisjon samt ringer nødtlf. Dette funker ikkje i Norge. Problemet nå er at eg må vær gang ut av alle menyene på tlf når eg starter bilen før den går på simkortet. Er det nokon som kansje veit åssen ein får koblet vekk dette.? Mvh Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2008 Dette er vel mulig å kode om med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2008 Det er det eg lure litt på. Skal sjekke opp med Ross-Tech Mvh Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...