#1 Skrevet Mars 8, 2008 Hallo medlemmer og ikke-medlmmer ! Herved oppfordres det til en samling/møte mellom ALLE interesserte av litt eldre VW og Audi. Samlingen er ment som et første tiltak for å få vurdert interessen for eldre VW og Audi med både vann- og luftavkjølte motorer. Møtet er altså ÅPENT for deltagere/medlemmer av Oslo VW Klubb. Sted: McDonalds, Berger, Skedsmo, like ved Sharifs Dekksenter Når: Onsdag 26. mars 2008 kl 18.00 ("4. påskedag"). Formål: Hensikten med samlingen er å lodde interessen for danning av et Classic Car-styre i vår klubb og samtidig kunne diskutere et samarbeide med Oslo VW Klubb med hensyn til arrangementer i 2008. Det kan også bli aktuelt å diskutere fordelen med egen, lav forsikring for litt eldre biler som kjøres relativt lite. Dette bør du, som har interesser i denne retning, IKKE GÅ GLIPP AV ! Vel møtt, hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2008 Utrolig bra gjort. Jeg stiller opp. Denne forsikringen er vel samme som fulgte med "Viftehuset" denne måneden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2008 Hva regnes som eldre? Har selv en VW Corrado og den modellen fyller 20år i år. Kan man legge inn en søknad om at den kan være med som classic Car 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2008 "Youngtimer" er en bil som er 20 år og eldre. Derfor går det helt greit for deg. Men om du har rett til en lavere forsikringspremie henger sammen med helt spesielle regler for alder, originalitet og ikke minst bruk. Velkommen ! Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2008 Skal nok få meg detta ja. Stikker innom jeg, synd jeg ikke har tatt ut bilen enda da. Men, treff/samlinger får vi ta seinere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2008 Satser på å møte opp. Bra tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2008 jeg kommer nok ikke til å kjøre 30 mil for det etter jobb, men interessen er der uten tvil og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne være der... gleder meg til å se om vi gamlebilglade får et godt samfunn opp på beina. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2008 Jeg kommer, som Kjell Arne i litt nyere bil denne gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2008 Denne "samlingen" er også nyttig for de som er "Classic Car"-interesserte, men som ikke er medlemmer i VW-Audi Club Norwegen. Vel møtt ! Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2008 skulle vært der jeg oxo men som Thor Inge sier.. blir langt og kjøre etter jobb for og rekke det classic møtet men men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2008 Skal prøve og få tatt turen jeg også. Jobber egentlig til kl 18, men om det ikke er for mye og gjøre stikker jeg litt før;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2008 Det her er et veldig bra tiltak! Håper det blir lagt ut en liten rapport til oss intreserte som ikke kan/får kommet! Det med forsikring høres bra ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2008 synd det ikke er bedre føre, hadde planer om å komme i "gammelvogn" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 26, 2008 Formål: Hensikten med samlingen er å lodde interessen for danning av et Classic Car-styre i vår klubb og samtidig kunne diskutere et samarbeide med Oslo VW Klubb med hensyn til arrangementer i 2008. Det kan også bli aktuelt å diskutere fordelen med egen, lav forsikring for litt eldre biler som kjøres relativt lite. Det har meldt seg en del interesserte fra Oslo VW Club. Stor sannsynlighet for at det dukker opp et par interessante baybusser i tillegg til nyere Volkswagen. Vi sees om noen få timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 26, 2008 hadde vært kjekt med et lite refferat fra møtet idag så om noen føler seg kallet så bare skriv hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 26, 2008 Et fullverdig referat bør kunne bli diskutert i det nye "interim-styret" først, men i alle fall er et slikt styre pekt ut. Medlemmer der er: John Kopperud (forel. fram til 19.4., muligens leder etter denne dato), Håkon Aurlien og Kjell-Arne Torhov. Det ble diskutert samarbeide med Oslo VW-Klubb og mulige felles arrangementer i 2008. mer senere. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 26, 2008 Et fullverdig referat bør kunne bli diskutert i det nye "interim-styret" først, men i alle fall er et slikt styre pekt ut. Medlemmer der er: John Kopperud (forel. fram til 19.4., muligens leder etter denne dato), Håkon Aurlien og Kjell-Arne Torhov.Det ble diskutert samarbeide med Oslo VW-Klubb og mulige felles arrangementer i 2008. mer senere. Hilsen : bh : åffer klarer aldri jeg å si nei....... sa vel ikke ja hell : bh : men ble vel med alikevel hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 26, 2008 Joda, Kjell-Arne, etter aldri så lite påtrykk sa du Det synes jeg var veldig fint En fin gjeng møttes, vertskapet ga oss et rom med blanke ark og fargestifter, vi snakket litt strategi og mye bil (og litt fly), ble enige om noen spilleregler og aktiviteter, og så ser vi frem til et nytt treff (møte) kanskje allerede i april. 10.mai kan det bli et Classictreff ved Hunderfossen 13km nord for Lillehammer. Det dukker opp en invitasjon en av de første dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 1, 2008 Ny måned, ny cruisenight. Første onsdag i måneden arrangerer Oslo VW Club cruisenight på Frognerstranda Kro. En gylden anledning til å følge opp den gode stemningen og praten fra Youngtimersamlingen. http://www.oslovwclub.no/prat/display_topic_threads.asp?ForumID=9&TopicID=1607&PagePosition=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...