Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hvilke av disse ledningen som er til airbagen? Det er til sete airbagene

tlf bilder 2008 190.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den til venstre er til airbag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. men hva gjør jeg når ledningen ut fra settet har 3 ledninger og den på bildet har 2? Pluggene stemmer ikke overens. Jeg har byttet til recaro seter fra en nyere bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tre ut fra setet vil det si du har en type med Steg 1 og Steg 2 på airbagen.

du kan få dette til å fungere men ikke 100% da du ikke har styreboks for 2 stegs airbag i bilen din.

Du må da få et koblingskjema på airbagstolene din, og se hva som går til steg 2. og koble dine inn på disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med det samme selv : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tre ut fra setet vil det si du har en type med Steg 1 og Steg 2 på airbagen.

du kan få dette til å fungere men ikke 100% da du ikke har styreboks for 2 stegs airbag i bilen din.

Du må da få et koblingskjema på airbagstolene din, og se hva som går til steg 2. og koble dine inn på disse.

Ok. Koblingsskjema har de vel på Møller regner jeg med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja...men spørs om dem gir ut, da alt går på was hos dem for tiden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan..

Eg har motsatt problem, har satt i skinn sport i bilen, detter er nok fra eldre model?? da setet har kun 2 ledninger til airbag mens ledningsnettet i bilen har 3, grønn+gule+brun.

kan eg bare koble til den grønne+gule gule ?? eller må den brune være med på eit vis ??

IMG_0206.JPG

ingen som hvet hvordan eg kan kobel det ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle så gjerne fått fiksa airbag problemet mitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rød plugg er elektronikken i setene, den grønne er setevarmen, mens den gule er til airbagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med det samme selv : bh :

x2 : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fant ut hvilke farge ledninger som gikk til steg 2? og om det var det som var riktig måte å gjøre det på: klø : bilen min skal på Eu kontroll på kommende tirsdag så vis eg ikke får koblet dette til da og fjernet airbaglyset så får eg 2er feil: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg også sliter med dette min bil har 3 ledninger mens sete har 2- har ledningsdiagram til setene,men skjønner ikke noe av det......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan lodde/koble på en motstand på den kontakten i bilen under setet som gjør at lyset i dashen slukker. har funnet en diy på nettet men husker ikke hvor??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan lodde/koble på en motstand på den kontakten i bilen under setet som gjør at lyset i dashen slukker. har funnet en diy på nettet men husker ikke hvor??

Dette hadde vært det aller beste har lite lyst å sprenge hull i recaroene legg ut link vis du finner, hadde vært flott : smil : vis noen andre har kjennskap til dette ikke nøl med å legge ut forklaring eller link.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en løsning som er mye brukt for de som setter inn sports seter(uorginale)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen Takk dette er til stor hjelp : smil : har du peiling på hvor eg kan få kjøpt motstander på en lørdag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet ikke ,men jeg driver litt med rc- bensin biler- og i disse rc butikkene har dem noen forskjellige motstander til forskjellige el-motorer og lignende- så kanskje clas ohlson har?

eller så må du skru fra hverandre en haug med elektriske leker helt til du finner en som er brukanes......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk loddet på motstand i dag så nå er airbag lyset borte :) stor takk til Petter Lønning for bistand med å lodde og ikke minst Tom Rune for svar og linker.

Loddet inn en motstand på 2,7 ohm

her er ennå ein bra link http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3674350

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Tom Rune for hjelp, har no fått fikset mitt problem også :)

i min bil var det:

førerside: grønn+hvit+brun

passasjer: blå+hvit+brun

den brune ser ut til å være Gjord/skjerm ? så eg monterte 2.7ohm motstand mellom grønn-hvit og blå-hvit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.