Caliper foran til s4, 94.mod. Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et problem! Er det noen av dere som vet om det er mulig å kjøpe to slike gummihetter? (se figur). Har sjekket med mekonomen, môller... Får ikke tak i disse løse! Må da i såfall kjøpe helt ny caliper!! :(

 

Kan ikke tro at disse ikke er mulig å kjøpe løse! Dette her må vel være en forbruksvare? Har repsett til alt bortsett fra disse! Har lite lyst til å kjøpe ny caliper..

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som vet noe om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om det finnes noe til A8 fra slutten av 90-tallet, den har samme bremser.. Eller Allroad, A4 S4 og mange andre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Da skal jeg ta meg en tur innom å sjekke i morgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet rep sett med mansjetter til stemplene på denne calipperen? I så fall hadde jeg vært takknemlig for å få vite hvor. mekonomen fant nemlig ikke noe.

 

De mumlet om at det fantes noe i en Budweg katalog, men at dte var "fryktelig" vanskelig å bestille dette siden det ikke var standard hyllevare...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

 

Jeg kjøpte repsett til stemplene hos "As Bil Gjøvik" (möller), kostet der 115,- for et sett bestående av to ringer og to mansjetter... Var visst nok en bestillingsvare fra Tyskland. Jeg skal vel muligens nedom der i neste uke, ellers så er nummeret ditt: 61130850.

 

Delenummer:441 698 471 (pakningssett)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein Harald Liodden

Delenummer:441 698 471 (pakningssett)

 

Knallbra :)

 

 

Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.