#1 Skrevet September 26, 2004 Hei! Jeg har et problem! Er det noen av dere som vet om det er mulig å kjøpe to slike gummihetter? (se figur). Har sjekket med mekonomen, môller... Får ikke tak i disse løse! Må da i såfall kjøpe helt ny caliper!! Kan ikke tro at disse ikke er mulig å kjøpe løse! Dette her må vel være en forbruksvare? Har repsett til alt bortsett fra disse! Har lite lyst til å kjøpe ny caliper.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2004 Er det ingen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2004 Sjekk om det finnes noe til A8 fra slutten av 90-tallet, den har samme bremser.. Eller Allroad, A4 S4 og mange andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2004 Takk! Da skal jeg ta meg en tur innom å sjekke i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2004 Har du funnet rep sett med mansjetter til stemplene på denne calipperen? I så fall hadde jeg vært takknemlig for å få vite hvor. mekonomen fant nemlig ikke noe. De mumlet om at det fantes noe i en Budweg katalog, men at dte var "fryktelig" vanskelig å bestille dette siden det ikke var standard hyllevare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2004 hei! Jeg kjøpte repsett til stemplene hos "As Bil Gjøvik" (möller), kostet der 115,- for et sett bestående av to ringer og to mansjetter... Var visst nok en bestillingsvare fra Tyskland. Jeg skal vel muligens nedom der i neste uke, ellers så er nummeret ditt: 61130850. Delenummer:441 698 471 (pakningssett) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av Svein Harald Liodden Delenummer:441 698 471 (pakningssett) Knallbra Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...