#1 Skrevet Mars 8, 2008 Noen som vet om det går ann å få tak i facelift baklykter til Passat stv 3B på Ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 Espen da... det har jeg jo funnet til deg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 bare å søke det, ligger en haug av dem der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Ikke for å være frekk, men har du hørt om søk funksjonen? Den finnes på de fleste internett sider. http://cgi.ebay.de/2Rueckleuchten-VW-Passat-3B-3BG-Variant_W0QQitemZ250221646508QQcmdZViewItem?hash=item250221646508 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2008 Ikke for å være frekk, men har du hørt om søk funksjonen? Den finnes på de fleste internett sider. http://cgi.ebay.de/2Rueckleuchten-VW-Passat-3B-3BG-Variant_W0QQitemZ250221646508QQcmdZViewItem?hash=item250221646508 Ikke for å være frekk, men ja, jeg har hørt om det.. Tenkte rett og slett ikke på Ebay tyskland.. =) Vegard: Hvor var det du fant de da? De i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2008 3B og 3bg lykter passer om hverandre uten trøbbel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2008 Du må haet adapter til ledningsnettet da konyaktene ikke har like plasseringer for lederne..Og så må du ha en brakett til å feste lyktene.. Dette følger stortsett med i de ombuggingssettene de har på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2008 vi fant dem på ebay.de for en god stund siden når du var hos meg.. vi kan se på det når stig a skal ta bort potta di:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2008 Ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...