#1 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har skrudd av railsene på A6'en min da den skal lakeres... Så nå sitter jeg med en boks autosol og polerer så jeg blir gal, men blir ikke heeeelt fornøyd... Det blir blankt, men jeg synes ikke det blir blankt nok... Hva bør jeg gjøre for at det skal bli heeelt perfekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 søk litt... emne som er tatt opp en del ganger Hint: cola og aluminiumsfolie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 Prøv med citrus rens etter du har brukt autosol. funker bra på blanke overflater som bøsta alu o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 søk litt... emne som er tatt opp en del ganger Hint: cola og aluminiumsfolie Cola skal jeg være med på, men jeg skjønner ikke hvorfor folk mener at å gni metall mot metall gir et perfekt resultat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2008 Cola og aluminiumsfolie er hvertfall et stalltips på chrome, men railsene er vel i aluminium? Fungerer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2008 der har du kanskje et poeng ja, er du sikker på at de er laget av aluminium på 99 mod a6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2008 På A6 er det Alu ja, det er det iallefall på min. Og da er citrus rens fin å bruke for å få de blanke og fine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2008 Hvorfor ikke bare kjøpe poleringssett fra http://www.gasolin.no? Da slipper du å tenke på at det ikke blir blankt nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2008 Har hørt at å stikke innom den lokale Harley-sjappa å få tak i den "Harley-chrome-finsh"... Vet ikke pris, men fungerer visst bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2008 Har hørt at å stikke innom den lokale Harley-sjappa å få tak i den "Harley-chrome-finsh"... Vet ikke pris, men fungerer visst bra.. Det har jeg ikke tenkt på.. Men må jo være genialt De gutta har jo litt chrome å pusse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2008 Det har jeg ikke tenkt på.. Men må jo være genialtDe gutta har jo litt chrome å pusse prøv never dull! det er noe av det beste man får kjøpt for penger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2008 Jeg begynte faktisk og teste med neverdull her om dagen, men kom ikke ordentlig i gang... Teste det mer i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 10, 2008 mener meguaiers skal ha noe greier til chrome! skal være veldig bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...