#1 Skrevet Mars 9, 2008 En kamerat av meg har en 97 passat som sliter med det elektriske. Slik det virker på meg er det originalalarmen som er skyld i problemet pga fukt. Dette skjer kun om vinteren og han bor på hovden, så det er mye snø og mye kulde.. Det begynte med at blinklyset på høyre side begynte å lyse konstant selv om tenningen var slått av og batteriet gikk tomt hele tiden. Så kom sommeren og bilen fungerte fint igjen. Så kom vinteren igjen og problemet var tilbake litt forverret. Nå funker ikke alarmen i det hele tatt og vinduene har begynt å gå ned av seg selv(!). Så, er det noen som vet hvordan en kan koble ut alarmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2008 noen som vet hvordan en kan fjerne alarmen? sliter skikkelig med at bilen går tom for strøm og vinduene går ned. litt kjedelig å komme ut hver morgen til at bilen er full av snø og ikke starter vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2008 da var det ordnet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...