#1 Skrevet Mars 9, 2008 Var i sikringsboksen på golfen idag, et parklys som ikke ville virke. Da så jeg at det manglet noen sikringer. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilke størrelse det skal på sikrings plass nr 8,17 og 30? Og eventuelt hva se går til? Alle symbolene er ikke like lett å skjønne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 Var i sikringsboksen på golfen idag, et parklys som ikke ville virke. Da så jeg at det manglet noen sikringer. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilke størrelse det skal på sikrings plass nr 8,17 og 30? Og eventuelt hva se går til? Alle symbolene er ikke like lett å skjønne.. Er ikke sikkert det mangler sikringer.. Det kan være ledige plasser til utstyr du ikke har på modellen din f.eks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 nr 8 skal vere 5A mobiltelefon nr17 skal vere (ikke i bruk) nr30 skal vere 20A soltak I følge Haynes Service and Repair Manual nr 23 skal vere 5A til begge parklysene og instrumentpanelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Da mangler jeg visst ikke noe likevel..takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...