Anbefalte innlegg

Som topic sier.. Noen som har prøvd 8,5x17" felger på en 92-mod S4 før?

 

Blir det for drøyt, eller bare tøft? Noen formeninger om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det vil passe uten å subbe, og det vil ihvertfall se dumt ut med hjul som stikker utenfor. Har sett 8x18 ET28 med 235/40-18 på en S4, og det var helt på kanten mtp. hjulbuene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier.. Noen som har prøvd 8,5x17" felger på en 92-mod S4 før?

 

Lyst på Brock B1 nå eller? :P

 

Men som Spangen kan jeg skrive under på at dette ikke er et innpress som hører hjemme på noen UrS4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst på Brock B1 nå eller? :P

 

Men som Spangen kan jeg skrive under på at dette ikke er et innpress som hører hjemme på noen UrS4.

 

Sier du det altså? Jah,Brock-felger hadde gjort seg. Var nå som svarte,hehe ;)

 

Hva er orginal innpress på A4 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp felg å drei ned ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original på A4, eller mener du S4? C4 S4 har ET35 som standard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp felg å drei ned ;)

 

Tanken har slått meg jah ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original på A4, eller mener du S4? C4 S4 har ET35 som standard.

 

Orginalt på A4, i og med at felgene jeg er intressert i har stått på en A4. Og det så jo greitt ut.

 

Dem vil altså stikke 22mm lengre ut enn en felg med 35 i innpress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalt på A4, i og med at felgene jeg er intressert i har stått på en A4. Og det så jo greitt ut.

 

Dem vil altså stikke 22mm lengre ut enn en felg med 35 i innpress?

 

Tror det er 35 som er org inpress på a4 ja..

 

Ja, du har rett i det.. ET 13 kontra ET 35 er 22mm i differanse utover fra navet..

 

Jeg har ET13 bak på s2'n og det stikker en "liten" smule uttafor.. Kan jo se på tråden min åssen det ser ut.. Der er det også bilde av åssen det ser ut fremme, hvor det er ET14... Men det er 8.5" felg foran og 10" felg bak.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten 2 filmer fra autoslalomen for 14 dager sia av deg om du vil ha:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du får dreid ned Brock B1 stort likevell. Siden det er et design med bred kant, er allerede backsettingen (avstanden fra felgens anleggsflate mot navet til baksiden av eikene) svært liten. Faktisk så liten at jeg ikke tror felgen passer over hverken UFO eller HP2 kallipere i originalutførelse. Å dreie ned vil derfor ikke være noen løsning på dette problemet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 35 som er org inpress på a4 ja..

 

Ja, du har rett i det.. ET 13 kontra ET 35 er 22mm i differanse utover fra navet..

 

Jeg har ET13 bak på s2'n og det stikker en "liten" smule uttafor.. Kan jo se på tråden min åssen det ser ut.. Der er det også bilde av åssen det ser ut fremme, hvor det er ET14... Men det er 8.5" felg foran og 10" felg bak.

 

Mvh

 

Såg jo ikke gale ut foran der da. Må være såpass.

 

Har 8,5x19" felger med ET35 nå, og de syns jeg ble litt for "tam" på bilen, særlig foran. Går fint med +22mm foran. Bak må man vel frem med valsa da.

 

IMG_1042.jpg

 

 

 

Men skeptisk på mine Porsche 996-calipere og backsettingen på Brock-felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.