#1 Skrevet Mars 9, 2008 Noen som vet av firma i Ålesund eller omegn som tar frontruteskift med egenandel? Tenkte å bytte ruta før jeg drar på langtur i påska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 Noen som vet av firma i Ålesund eller omegn som tar frontruteskift med egenandel? Tenkte å bytte ruta før jeg drar på langtur i påska riis?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 riis,møller,blistor å sikkert en haug med andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Kan anbefale Riis bilglass i fremmerholen. Har vært der ved et par anledning og fått kjempeservice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2008 Funket veldig greitt hos Riis her for ei ukes tid siden. Var innom en dag og fikk sett på det, og leverte også nøkkel. Satte igjen bilen før jobb, og de gjorde jobben, og låse inn nøkkelen, og jeg fikk hentet bilen igjen etter jobb, med ny rute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...