#1 Skrevet Mars 9, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? det er altså et deksel som ser ut som resten av baklysene, som en plasserer under bakskiltet. Slik at baklysene går i ett på midten også... Klarer ikke å finne bilde av det heller. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 Mulig det også heter refleksplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 Jeg vet at Hella laget slike til Passat Variant på 90-tallet, men jeg tviler på at de er i salg fremdeles. Det beste er nok å prøve Tysk Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2008 Jeg antar vi snakker om såkalt "Heckblende"? Da tror jeg du skal lete godt og lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2008 14 EUR på ebay....... (søk på heckblende 35i passat) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2008 14 EUR på ebay....... (søk på heckblende 35i passat) Ligger bare til B3 der, Ronny har en B4, om ikke jeg husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2008 Stemmer.. b4 her. Vet egentlig ikke om bilen ser bedre med eller uten, men har bare lyst på noe nytt/ekstra uten at det er alt for store forandringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2008 tror ikke jeg har sett heckblende til annet enn Passat pre-facelift 35er, og Golf 2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...