#1 Skrevet Mars 9, 2008 Noen som har foretatt dette? Sliter med og få ut den gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 Nå har jeg ikke skrudd på PD motoren, men siden det er en PD turbo jeg akkurat har satt inn i min bil så anntar jeg at det meste av innfestninger er likt. Hva er det du ikke får av? 3x12mm mutre til eksos. 3x12mm mutre inn på manifoil 2x slangeklemmer. 2x 10mm til oljeretur 1x 17mm til støttestag 1x 17mm oljetilførsel 1x vakumslange til vakumklokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 får ikke ut selve turboen. Alt er skrudd løst. Har og løsnet manifoilden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Blir liksom for trangt for og få av turboen uten og måtte heise opp motoren. Så tungvint kan det da umulig være? Får ikke dratt den langt nok ut så den kommer over skruene. Så vrient og forklare og:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2008 Hmm min datt nesten ned av seg selv, først dro jeg av eksosen og bandt den opp med ståltråd. så var det av med luftslanger. Oljetilførsel og oljeretur. Og støttestagget i bunn. Må innrømme at jeg hadde glemt oljereturen først, da ville den ikke ut.. Men når den var av så var det bare å rikke litt på turboen å dra den ut forrover mot radiatoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...