#1 Skrevet Mars 9, 2008 Ser at airbaglyset mitt lyser. Har ikke slettet feilkoden enda, men satt no her med pcen så tenkte jeg skulle høre om det var andre som har fått dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2008 ja mitt airbag lys lyser en stund etter at bilen e startet, fått vite det e noe med en føler eller noe:S aner ikke om det kan fikses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2008 Feilen kan slettes, men er det noe som er ødelagt kommer feilen igjen og bør utbedres. Jeg har airbag lys i GTien og har slettet det en gang. Kom tilbake, så kan være ledningene til airbagene i setet som er dårlig kontakt i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Jeg bladde opp 17.000,- for å få fjerna airbag lyset i min A8. Hadde kanskje gått å bare slettet feilkoden, men siden jeg hadde penger på bok, og Audisentrum på Forus "mente" at 3 styreenheter i seter og diverse var gått, så gjorde jeg det bare. Ikke hatt problem siden, og det er snart et år siden. Eller forresten, når Bilradiospesialisten koblet nytt anlegg, så kom lyset på igjen, men det var sikkert pga deres omgang med strøm o.l i bilen. De leverte bilen min på et verksted, og fikk slettet lyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2008 eller det bare kan være dårlig kontakt i kontakten under sete. vanlig feil vist det er en a4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...