#1 Skrevet Mars 9, 2008 Bestilte meg et par "moduler" på Ebukta for å få lys i blinklysa foran på min Passat 3BG. Forventa ikke noe avanserte greier med tanke på at prisen var 15 euro. Men den dingsen med to ledninger inn og to ut skal kobles imellom parklysa og blinklysa på bilen slik at blinklyset "stjeler" litt strøm ifra parklyset slik at blinklysene lyser pittelitt ala. US-biler. Men er litt skeptisk til hvordan det kan bli på biler med Autocheck slik Passaten min har. Vil ikke ha noen diskotek av varsel-lamper med dertil piping i FIS`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 Hvis den tar pluss fra batteri via noen dioder og et rele så kan dette teoretisk i hode mitt funke uten autochek problemer. Hvordan skulle den kobles ? ( helt nyaktig ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2008 Hvis den tar pluss fra batteri via noen dioder og et rele så kan dette teoretisk i hode mitt funke uten autochek problemer. Hvordan skulle den kobles ? ( helt nyaktig ) Ehh,de ligger i bilen sammen med monteringsanvisningen å den bruker samboern nå på en liten tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2008 Egentlig ganske enkelt,blir det hyling å piping å blinking i FIS så ryker de av hehe. Men hadde vært tøft hvis det funka uten å fucke til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2008 Den "modulen" har 3 ledninger inn/ut. En svart og hvit som kommer ut på samme side og en rød på andre siden. Weises kabel : Ansteuerung blinker + Rotes kabel : Ansteuerung standlicht + Schwarzes kabel : Abgang zum blinker + Den som hadde kunnet tysk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2008 Den "modulen" har 3 ledninger inn/ut. En svart og hvit som kommer ut på samme side og en rød på andre siden. Weises kabel : Ansteuerung blinker + Rotes kabel : Ansteuerung standlicht + Schwarzes kabel : Abgang zum blinker + Den som hadde kunnet tysk da Hvit kabel - styresignal blinklys Rød kabel - styresignal parklys Sort kabel - utgang til blinklys. Kobles til pæra. no sånt vil jeg tro..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2008 Hvit kabel - styresignal blinklys Rød kabel - styresignal parklys Sort kabel - utgang til blinklys. Kobles til pæra. no sånt vil jeg tro..? Hehe er så glad jeg ikke kan tysk.....skal få "oversatt" et koblingskjema av en kompis som er en racer i Tysk. Dårlig kombinasjon å ikke være så flink i tysk og ingen elektriker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2008 Sitt ikkje du på Ebukta heile dagen da Pål? Då må du no kunne litt tysk ettekvart, so sant det ikkje e den engelske versjonen du finn alle felgane dine på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2008 Sitt ikkje du på Ebukta heile dagen da Pål? Då må du no kunne litt tysk ettekvart, so sant det ikkje e den engelske versjonen du finn alle felgane dine på Litt forskjell på teknisk tysk og "vanlig" tysk da Forstår greit tysk da......ellers bruker jeg Babelfish. Men ikke alt den klarer å oversette riktig heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2008 Flere måter å gjøre dette på men tror faktisk de har tenkt på saken sitter sikkert 2 dioder og en motstand inni der.Tror det funker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2008 Flere måter å gjøre dette på men tror faktisk de har tenkt på saken sitter sikkert 2 dioder og en motstand inni der.Tror det funker jeg. Det er akkurat sånn den er laget, og jeg så også en "oppskrift" et sted på nettet for hvordan man kan lage en sånn selv, om man er flink med små komponenter. Hadde jeg bare visst hvor jeg så den, så skulle jeg linket til den her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2008 Her fant jeg oppskriften, den er selvfølgelig på tysk: http://www.meckisfaq.de/viewtopic.php?t=363 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...