Vestfold: Bjørnstad Bil og Caravan, til å stole på? (Noen som kan se på bil for meg?)

Anbefalte innlegg

Bjørnstad bil og Caravan i Sande har en bil på finn.no til salgs, og lurer på om noen vet noe eller har hørt om firmaet før? Er det lurendreiere eller er de til å stole på? Dersom noen har lyst til å se på en bil for meg der nede hadde jeg satt stor pris på det også.. belønning kan være påsittertur på kommende banetreff eller lønn i himmelen.. ;)

Annonsen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12725098&sid=xz4cabNPnGE534990&WT.svl=Link

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til gardemoen å hente han som skal kjøpe bilen min på torsdag, så om ingen andre har meldt seg kan jeg stikke innom.. Kjenner ikke til firmaet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne bilen er bejært avskiltet pga ikke vist. "virker som litt useriøst dette"

tror jeg hadde sjekket med eier først.

går ut i fra at det er en audi 90 2,3l det er snakk om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne bilen er bejært avskiltet pga ikke vist. "virker som litt useriøst dette"

tror jeg hadde sjekket med eier først.

går ut i fra at det er en audi 90 2,3l det er snakk om..

Stemmer..:) Så litt shabby ut, ikke vasket osv. Var begjært avskiltes , men skulle EU-godkjennes før salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem er selger??

jeg veit om 3 stk bilselgere i sande som man skal holde seg langt unna.. han ene bytter stadig navn på firmaene sine..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt inn annonsen i førstepost. Fint om noen frivillige kunne tatt seg en tur og beskyet og evt prøvekjørt bilen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.