#1 Skrevet Mars 9, 2008 Har et par ganger den siste uka opplevd at min -03 Passat 3BG på det nærmeste har blitt helt mørklagt. Det som skjer er at mens jeg kjører så slukner all instrumentbelysning, speedometer/turteller "henger", climatronic slutter å virke, vindusviskere slutter å virke. Kort sagt; det meste slutter å virke. Motoren går og hovedlysene virker, men det er det eneste. Første gang det skjedde stoppet jeg bilen, og alt virket som normalt igjen etterpå. Andre gang så kom "strømmen" tilbake etter et snaut minutt. Begge gangene har bilen vært utsatt for fuktighet. Første gang skjedde det etter å ha vasket bilen som jeg som oftest gjør med høyttrykksspyling, håndvask, skylling/høyttrykksspyling og tørking. Andre gang det skjedde hadde blien stått ute i til dels kraftig regnvær. Kan dette være tilfeldig? Har lett, men ikke funnet noen lekkasje. Har vært inne på tanken om det kan være problem med dette "lastreduskjonsreléet"? Noen som tanker/tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2008 Har et par ganger den siste uka opplevd at min -03 Passat 3BG på det nærmeste har blitt helt mørklagt. Det som skjer er at mens jeg kjører så slukner all instrumentbelysning, speedometer/turteller "henger", climatronic slutter å virke, vindusviskere slutter å virke. Kort sagt; det meste slutter å virke. Motoren går og hovedlysene virker, men det er det eneste. Første gang det skjedde stoppet jeg bilen, og alt virket som normalt igjen etterpå. Andre gang så kom "strømmen" tilbake etter et snaut minutt. Begge gangene har bilen vært utsatt for fuktighet. Første gang skjedde det etter å ha vasket bilen som jeg som oftest gjør med høyttrykksspyling, håndvask, skylling/høyttrykksspyling og tørking. Andre gang det skjedde hadde blien stått ute i til dels kraftig regnvær. Kan dette være tilfeldig? Har lett, men ikke funnet noen lekkasje. Har vært inne på tanken om det kan være problem med dette "lastreduskjonsreléet"? Noen som tanker/tips? søk på - vann passat - så tror jeg du finner noe svar. Har vært endel 3Bg som har hatt problemer med noe drenerings greier.. (kan være det ? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...