Nord-Trøndelag: Arrangement til våren/sommeren

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge igjen til våren, eller? Kanskje jeg har blitt litt påvirket av solen som har vært i helgen, hehe. : smil :

 

Uansett, burde vi ikke begynne å tenke på et arrangement til våren/sommeren i NT? Det burde tenkes ut noe i litt god tid, så man eventuelt kan søke om støtte fra klubben. Hadde vært greit med noe annet en kun vanlig lokallagstreff. Fått til et større treff kanskje? Snakket med Madsen på verdal?

 

Kom med innspill og ideer rundt dette : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres fornuftig ut ja.... Skal prøve å være hjemme i Trøndelag i sommer litt jeg også, så da er jeg åpen for noe treff e.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert om det blir noe treff fremover... er det ikke mulig og få laget ett før/vår treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er med på noe "koskjøring" et sted i påsken da??? Tirsdag kveld eller noe???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve å arrangere felles treff med sør trøndelag? Å få litt større. Kanskje det kan være mulig å få noen fra andre stedeer til å komme også? F.eks møre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært gøy med fks en kostur i påsken til ST, og funnet på noe.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo treff hos ES nå å da var det jo en person fra NT som møtte...

 

angående påsken.. må komme en del snø før en kan kalle det koskjøring.:)

Fjorårets påske kaller jeg koskjøring:D

ikke sant bård? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt med "tørre" veier og nå da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt med "tørre" veier og nå da :)

 

: klø :: klø :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du hiver på sommerfelga i påska Jan :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klart må vi ha lokallagstreff og andre små treff framover. Men tenkte på et arrangement, som f. eks å invitere Sør-trøndelag lokallag til Nord-trøndelag. Gjøre noe litt større, men trenger jo selvfølgelig ideer til noe sånt. Så hvis noen har noe i tankene? I alle fall enig med det Marius sa lengre oppe her.

 

Ang påsken, så er ikke det en dum ide heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du hiver på sommerfelga i påska Jan :D

 

tviler sterkt på det..

men uansett kunne det jo kommet 1 meter snø da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint med noen treff til sommeren ja, både små og store trefff. Skal jo i militæret snart da, så vet ikke helt når jeg har mulighet til å møte opp. Men et arrangement på Madsen Verdal, f.eks. når de har 1 eller 2års jubileum på nybyggget måtte det ha gått ann å fått til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være hjemme i hele påsken forhåpentligvis. Samt at jeg har planer om å være innom Trøndelag en tur etter neste arbeidstur også. Dvs. 2. april og en uke kanskje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte sikkert på litt større enn en kjøre tur vil jeg tro Ketil ? Vi inviterer S-T over, får i noen griller, noen kurs i bilpleie kanskje, mulig nå kjøring ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må samles snart.Har ikke vært på noen møter enda da jeg ikke har vært såå lenge i klubben.Vært moro med sammkjøring med sør-tr.lag..drar til gran canaria i påsken forresten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør et forsøk på å liv opp her igjen jeg:P Noen som har forslag til hva man skulle event ta seg til da ?? Åpen dag på Scandic Shine med grilling kanskje ?:D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.