#1 Skrevet Mars 10, 2008 Hei !! Jeg skal ha nytt interiør i min 1985 Urquattro !! Dette skal syes og jeg vil at det skal se helt likt ut som orginalt, er det noen som har bilder som jeg kan levere til salmakereren. Skinn interiøret som er orginalt til 1985 mod, er det det som har "skrått" mønster i sete og rygg parti ?? Eller er det kun delt i 3 felter. Jeg trenger litt bilder og dokumentasjon, og gjerne farge koder på skinn, hvis dette finnes.... Håper noen har noe info. å komme med !! Stian Edvardsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2008 Det med skråmønsteret går tilogmed 84, så du skal ha det andre interiøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2008 Takk !! Da vet jeg hvilket interiør som skal inn i bilen min. Er det noen som har ordentlige bilder av dette skinninteriøret. Gjerne av innvendige dører foran og bak i sidepanelene også !! Setter stor pris på det, hvis noen gidder å legge ut noen bilder....Gjerne litt nærbilder også... Takk Stian Edvardsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Bumper denne...Ønsker at noen som har dette interiøret , kanskje kunne tatt noen bilder og sendt på PM... Stian Edvardsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2008 Noen bilder av interiøret i min 1985 modell: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...