Ettermontering av xenon lys på Touran

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier, så bestemte jeg meg igår for å montere xenon på Touran'en,

dette var lettere sagt enn gjort : mad :

Må man ha originale xenon lykter for å få xenon på Touran?

Eller er det noen der ute som har ettermontert xenon i de originale halogen lyktene?

I så fall, how to?

Skal også ettermontere originale grøftelys en av dagene, er dette piece of cake?

Var og å kjøpte original lysbryter, med denne funksjonen, for svimlende 800,-! kr. på Møller : bh ::P

Sikkert idiot spørsmål : bh :

Men setter pris på alle svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, som topic sier, så bestemte jeg meg igår for å montere xenon på Touran'en,

dette var lettere sagt enn gjort : mad :

Må man ha originale xenon lykter for å få xenon på Touran?

Eller er det noen der ute som har ettermontert xenon i de originale halogen lyktene?

I så fall, how to?

Skal også ettermontere originale grøftelys en av dagene, er dette piece of cake?

Var og å kjøpte original lysbryter, med denne funksjonen, for svimlende 800,-! kr. på Møller : bh ::P

Sikkert idiot spørsmål : bh :

Men setter pris på alle svar ;)

Hvis du mener xenonkit i fjærnlysene må man moddifisrere pære holderen, eller kjøpe brakett på

http://www.dioder.no

På nærlys vet jeg desverre ikke, da jeg har orginale xenon på de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg monterte tåkelys på min Golf IV i forrige uke.

Du må huske og kjøpe en sånn liten kabel som du skal ha fra tåkelysene som går inn i tåkelysbryteren..

Kjøpes på Møller 22 kr for en..Er sånn spes kabelsko på den kabelen slik at den passr inn i kontakten som skal i bryteren.

OG du skal koble den kabelen inn i hull nr 8 på kontakten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg monterte Xenon fjernlys på min...bolt on. måtte bare koble xenon kobling inn på min orginale kontakt til pæren, og lage et hull i lokket hvor jeg dro ledning til tenner enheten for xenon pæra.. passet rett i H7 sokkelen. har du riktig kit da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg monterte Xenon fjernlys på min...bolt on. måtte bare koble xenon kobling inn på min orginale kontakt til pæren, og lage et hull i lokket hvor jeg dro ledning til tenner enheten for xenon pæra.. passet rett i H7 sokkelen. har du riktig kit da?

Har riktig kit ja, da jeg selger disse.

Men det er ikke kit'et det er noe feil med, for det er helt likt det du nevner, og var piece of cake å montere på de fleste andre biler jeg har montert på.

Men det er nok som Tor Håvard sier.

Tor Håvard: er det denne du mener ?

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_23_131_220&products_id=1169&osCsid=ee0f95c98a5bcca430b679f5642aef1f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil ha lovlig xenon så må du ha følgende:

-Lykter som er godkjent for xenonlys (E merka)

-Automasisk lyktejustering

-Lyktespylere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har riktig kit ja, da jeg selger disse.

Men det er ikke kit'et det er noe feil med, for det er helt likt det du nevner, og var piece of cake å montere på de fleste andre biler jeg har montert på.

Men det er nok som Tor Håvard sier.

Tor Håvard: er det denne du mener ?

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_23_131_220&products_id=1169&osCsid=ee0f95c98a5bcca430b679f5642aef1f

Jepp, den jeg tenkte på. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil ha lovlig xenon så må du ha følgende:

-Lykter som er godkjent for xenonlys (E merka)

-Automasisk lyktejustering

-Lyktespylere

Det vet jeg ;)

Å med tiden / om ikke så lenge, så skal jeg skifte lyktene, og lyktespylere har jeg,

å det får da holde :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, den jeg tenkte på. :)

Flott, da prøver jeg det ;)

takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk beskjed om at denne ikke passet Touran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må huske og kjøpe en sånn liten kabel som du skal ha fra tåkelysene som går inn i tåkelysbryteren..

Kjøpes på Møller 22 kr for en..Er sånn spes kabelsko på den kabelen slik at den passr inn i kontakten som skal i bryteren.

Dele nr. på den?

Da jeg ringte og spurte Møller om denne kabelen, fikk jeg beskjed om at den kostet 650,-

Han er nødt til å ha misforstått, derfor lurte jeg på om du hadde dele nr.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.