#1 Skrevet Mars 10, 2008 Hei Lurer på hvem som er leder i lokalaget nå? Hvem skal kontaktes da jeg ønsker effekter til og ha på bilen? Blir det noe lokallagstreff snart? spent.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2008 Hans Strømseng som er lokallags leder , og har div stasj hjemme hos seg Da vi ikke har funnet ny lokallags leder enda..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2008 hva for noe stasj er det som finnes egentlig ? har egentlig kunne tenkt med et parr nye rute merker,, da isen i vinter har tatt noe av de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Hans har vel sikkert en hel del med rutemerker liggende han vett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2008 Når det er valgt ny leder så vil jeg ha to små klister bannere som alle har i side rutene sine:P Må jo ha noe VAG i Forden:D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2008 Hvis det er interesse for det , så kan jeg stikke innom Hans å hente lokallags merkene og skiltplatene.... Så kan jeg gi de til ny Leder som tar over utvalget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2008 Det er dessverre tomt for vindusmerker. Men,det ligger masse skiltplater "hjemme" hos meg i Steinkjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2008 Skal vel være mulig å bestille opp slike klistremerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2008 Jepp , vi får se om vi ike bestiller noen , blir en fin oppgave til den nye leder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2008 Snakket med Kjetil Bjørntvedt som har ansvaret for slikt nå nettopp, han skulle prøve å fikse merker Så sier ifra når jeg vet noe mer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2008 Flott Ketil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2008 Jeg ønsker oxo noen nye merker.. Var en periode påmelding på hovedforumet om de merkene som kom med chrome look,, bestilte liksom et par, men de så jeg aldrig.. noen av dere som bestilte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 3, 2008 skulle gjerne ha hatt et par med rute merker og et sett skilt plater. pris? evt når dette blir ordnet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 3, 2008 Rute merkene er gratis , men skiltplatene koster 50kr for 2stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 15, 2008 Ønsker meg rute merker jeg ja.. kan jeg få de i posten ? vet ikke neste gang jeg skal til steinkjer sjø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 15, 2008 Vet ikke om Ketil har hørt noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 15, 2008 Ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2008 kan den/dere som har ansvaret for dette sende meg 2 rute merker..? adr: Hans Peder Eines, Bureisarvegen 97, 7900 RØRVIK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 29, 2008 Rute merkene er gratis , men skiltplatene koster 50kr for 2stk Jeg har fått tak i en del rutemerker fra Ken Arne så om noen trenger så ta kontakt. Dem er IKKE gratis som Bård Even skriver men koster en symbolsk sum av kr 10 pr stk altså kr 20 pr par. (Ref: Ken Arne.) har også skiltplater! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 29, 2008 De var gratis før Men men..... litt inn til klubbkassa gjør ikke noe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 30, 2008 Jeg har fått tak i en del rutemerker fra Ken Arne. Dem er IKKE gratis som Bård Even skriver men koster en symbolsk sum av kr 10 pr stk altså kr 20 pr par. (Ref: Ken Arne.) tar gjerne to takk:D som sagt må d jo være litt vag i ford'n også hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 4, 2008 tar gjerne to takk:D som sagt må d jo være litt vag i ford'n også hehe det kan ordnes:) du vet hvor du finner meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 12, 2008 tar gjerne to par 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 24, 2008 Jeg tar 3 par av både rutemerker og skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 17, 2008 kan de sendes i posten eller må de hentes noen plass ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...