#26 Skrevet Juni 17, 2008 Hentes på lokallagstreff eller hos Jan Gunnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 18, 2008 okei. den er grei Å hvis en henter hoss Jan Gunnar, så hentes de hvor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 19, 2008 okei. den er grei Å hvis en henter hoss Jan Gunnar, så hentes de hvor ? da hentes dem på levanger... men mest sannsynlig skal jeg til avsidesliggende Namsos en dag neste uke:) så da kan jeg eventuelt ta med meg oppover skiltplater/merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 19, 2008 det hørtes bra ut !! :) hvilke æren har du her da ? Er å treffe på mob nummer : 41928961 da i tilfellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 23, 2008 det hørtes bra ut !! :) hvilke æren har du her da ? Er å treffe på mob nummer : 41928961 da i tilfellet Det blir så jeg er i namsos på Onsdagen. fra morgenen utover dagen en gang. skal prøve å sende deg en sms:) Flere fra Namsos som skulle hatt merker/skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 23, 2008 Meg. skiltplater og merker. Så har jeg liggende neste gang vegard skraper av sine. Du er jo aldri tilstedet når jeg er i levanger ;P Som feks i går. 41634819 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 23, 2008 Meg. skiltplater og merker. Så har jeg liggende neste gang vegard skraper av sine. Du er jo aldri tilstedet når jeg er i levanger ;P Som feks i går. 41634819 åjoda er jo d:) men du må jo si fra litt tidligere da vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 23, 2008 var jo på verdal når jeg sendte deg melding. Trenger du så lang tid på å komme deg opp fra soffan? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 24, 2008 Den høres grei ut ja. Skal ikke på jobb før kl 15.00 op onsdag. så det hørtes greit ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 24, 2008 var jo på verdal når jeg sendte deg melding. Trenger du så lang tid på å komme deg opp fra soffan? ;p ikke alle som sitter å venter på melding fra deg da vettu;) blir vel der oppe fra i 9 tiden ca i morgenå utover en tid. send på en sms når du får tid til å hente dem. om dette ikke er for kort varsel da: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 24, 2008 Kan vel ikke være noe problem å sende i fremtiden heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 24, 2008 ikke alle som sitter å venter på melding fra deg da vettu;) blir vel der oppe fra i 9 tiden ca i morgenå utover en tid. send på en sms når du får tid til å hente dem. om dette ikke er for kort varsel da: haha : Du bør iallefall ikke sitte å vente på melding fra meg nei. Vegard årner skiltplater osv til meg. Jeg skal muligens til levanger i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...