einserdeler utgått fra møller...

Anbefalte innlegg

lurer på å bytte automatchoken på bruksbilen, en 1.5 83mod, da den plutselig bestemte seg for å dø ut på tomgang.

hverken møller eller mekonomen kunne skaffe noe deler så er dette noe jeg må hente på høggern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på å bytte automatchoken på bruksbilen, en 1.5 83mod, da den plutselig bestemte seg for å dø ut på tomgang.

hverken møller eller mekonomen kunne skaffe noe deler så er dette noe jeg må hente på høggern?

Jepp, høggern eller internett. Finnes sikkert noen butikker rundt forbi som fortsatt har liggende. Driver ikke Håkon Sandberg med en del import av ymse einser/zweiser stash da..? Jeg er ikke så oppdatert på Golf.

Hvis du syns det var gærent at det er utgått fra Møller, så kan jeg jo nevne at det er nøyaktig samme greia med typ44, som tross alt er opp til 8 år nyere enn det der igjen... Helt håpløst spør du meg, men vi har vel ikke noe vi skulle sagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke være så lenge siden denne gikk ut, iallefall om det er snakk om Pieruburg 1b3. Er vel snart 2 år siden da min tok kvelden at jeg sjekket på møller. Da kostet delen i overkant av 2000 kr på møller. Jeg synes dette var noe i overkant og kjøpte derfor en helt ny gasser med choke på ebay levert meg for rundt tusen lappen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.