Anbefalte innlegg

Man får kjøpt lykter til Golf 3 fra bl.a Hella og Valeo. Hella er vel de originale? Jeg kjøpte en Valeo lykt til golfen til mamma etter en liten karamell som tok knekken på festene. Men Valeo lykten har anderledes kontakt. Finnes det en adapter til disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte hella lykter til min! Måtte ha et adapter, men det var pga at fra 95 modellen og oppover ble de produsert med annet inntak på lyktene, og derfor lyktene basert fra denne modellen og oppover.. Veldig flotte lykter :D (men dyre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel det at etter 95 kom dobbel opptikken så da endret kontakten seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra det jeg kunne se på bildet, så var det en slik adapter jeg er på utkikk etter, Hella har fire kontakter på rad mens Valeo er firkantet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Ut ifra det jeg kunne se på bildet, så var det en slik adapter jeg er på utkikk etter, Hella har fire kontakter på rad mens Valeo er firkantet.

 

Hvis du vil, så kan jeg ta et ordentlig bilde av en av mine adaptere(samme som på bildet), slik at du ikke bestiller noe du ikke trenger.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du giddet det ville det vært topp! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med å skrudde på lyktene til Ola, og ville tippe at det er en slik adapter du trenger Kenneth.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat det samme som mitt.. ga 200 for det på NBS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bringer opp denne..har samme problem..

 

Kan man ikke bare kutte kablene og sette hver ledning inn på riktig pinne? :-) eller må man ha adapter ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, så klart kan du klippe ledningene og koble de direkte. Den store pluggen er bare for å gjøre det enkelt og feilfritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.