Trondheim lokallag: Har noen et mATX kort for socket 478 til overs?

Anbefalte innlegg

Som topic sier: Jeg trenger et microATX-kort med socket 478 og fire ramsokler (skal brukes med en P4 2,4). Jeg har et mediasenter som skal fra et miditower til et htpc-kabinett men det kabinettet jeg skal ha kan ikke ha større hovedkort enn mATX (244x244mm). Noen som har noe liggende i en skuff? Nye s478 finnes desverre ikke lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her sto det for meg:

"bla-bla-bla-bla. Blabelli-blah-blalala..."

;)

 

Håper du for tak i det da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se hva jeg har på jobben , iværstefall så har jeg ferdig hk med pross å hele pakka :) har du innvending mål på kabinettet ditt ? har haug å dung av hp SFF pcer stående å støve ned , kan sjekke hvilke HK som står i dem.

 

OT: Håvard det kommer av at du har gått over i hattkail (passelatmodus :P )modus det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe rask på jobb vi og, skal se hva som finnes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tr:

Jai ikke forstå....

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe krav til at det skal være SATA ellers spesiel grafikkkort type som skal passe ? 478 ble vel bare levert med AGP såvidt jeg husker (alzhimer light :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

478+agp kan vel stemme bra ja, det er vaffal et agp-kort som står i i dag. bruker bare pata-disker i den, og har et eget pci-lydkort som skal i, så trenger ikke noe onboard-greier. (men det spiller selvsagt ingen rolle om det er det også). fant vel ut her i går at ramen er av typen pc2700/333mhz, men det er vel også relativt standard på disse kortene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha i mye ram da ? fant et kort her fra en hp sff pc med 1 gig minne prossesor å hele pakka. vanlige god gammel id kontroller , ikke disk men bare 2 ram sloter og innebygget skjermkort. skal se om jeg får tatt bilde av det asap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette tror jeg skulle holde , 4 sloter ram , prossesor, 2 sata , ide ++ si fra så skal jeg pelle det med :)

sorry dårlig bilde

 

HK.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser meget bra ut. Ta det med du, så blir jeg veldig fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg tatt det med hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stash hentet!

Takk for kaffe og praten, var hyggelig med en liten tur utabys selv om madamen ble litt utålmodig etter hvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe bra du kom deg velberget hjem ;) var bare skryt å få her også når unga ikke var i seng ennå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.