Anbefalte innlegg

vil kjøpe facelift lyktene til min bil (A4 B5 96mod sedan)

vurderer og kjøpe i fra NBS, skal jeg da velge fra de bilene som har facelift lyktene? og vil disse passe?

eks http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06166&ASP=3827443&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3827443[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0015

må det gjøres mye mod. eller går de fint rett på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det er disse du må kjøpe, men det er ikke plug and play som du sikkert vet.

Må bytte strøm pluggen til lyktene 70-80 pr stk hos møller.

Og så må du fjerne festebranketten til de gamle blinklysa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det er disse du må kjøpe, men det er ikke plug and play som du sikkert vet.

Må bytte strøm pluggen til lyktene 70-80 pr stk hos møller.

Og så må du fjerne festebranketten til de gamle blinklysa.

 

Jepp, som Stian beskriver over. Men vær jævlig nøye med å maskere og bruk skikkelig verktøy til å fjerne blinklys feste, du må kutte i skjermen. Så kan du påføre noe grunning og lakk for at det ikke skal bli sotrakrom med tiden(RUST)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg tenkte å kjøpe til minn audi S3.Er passformen bra til minn bil,eller er det noe jeg bør vite før jeg kjøper dem,jeg synes prisen var fin 1500; .eller er det en annen plass jeg burde se etter.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er god tror jeg:) Vet ikke om du må kappe på S3'en din, men om du har lykt å blink hver for seg må du antagelig kappe litt i skjermen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det er disse du må kjøpe, men det er ikke plug and play som du sikkert vet.

Må bytte strøm pluggen til lyktene 70-80 pr stk hos møller.

Og så må du fjerne festebranketten til de gamle blinklysa.

 

ok! tusen takk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.