#1 Skrevet Mars 10, 2008 vil kjøpe facelift lyktene til min bil (A4 B5 96mod sedan) vurderer og kjøpe i fra NBS, skal jeg da velge fra de bilene som har facelift lyktene? og vil disse passe? eks http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06166&ASP=3827443&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=3827443[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0015 må det gjøres mye mod. eller går de fint rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 Jepp det er disse du må kjøpe, men det er ikke plug and play som du sikkert vet. Må bytte strøm pluggen til lyktene 70-80 pr stk hos møller. Og så må du fjerne festebranketten til de gamle blinklysa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 Jepp det er disse du må kjøpe, men det er ikke plug and play som du sikkert vet.Må bytte strøm pluggen til lyktene 70-80 pr stk hos møller. Og så må du fjerne festebranketten til de gamle blinklysa. Jepp, som Stian beskriver over. Men vær jævlig nøye med å maskere og bruk skikkelig verktøy til å fjerne blinklys feste, du må kutte i skjermen. Så kan du påføre noe grunning og lakk for at det ikke skal bli sotrakrom med tiden(RUST) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Hei jeg tenkte å kjøpe til minn audi S3.Er passformen bra til minn bil,eller er det noe jeg bør vite før jeg kjøper dem,jeg synes prisen var fin 1500; .eller er det en annen plass jeg burde se etter.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2008 Prisen er god tror jeg:) Vet ikke om du må kappe på S3'en din, men om du har lykt å blink hver for seg må du antagelig kappe litt i skjermen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2008 Jepp det er disse du må kjøpe, men det er ikke plug and play som du sikkert vet.Må bytte strøm pluggen til lyktene 70-80 pr stk hos møller. Og så må du fjerne festebranketten til de gamle blinklysa. ok! tusen takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...