#1 Skrevet Mars 10, 2008 Hei Har en 10vt KH motor! Er vel tilnærmet samme motor som MC så kan nok bruke tall fra MC! Trenger Nm på: Kambukker Topplokksbolter Svinghjul Kamdrev Husker ikke navnet jeg, men overfallet som fester råden til veivakselen:p hehe Kunne noen klart å finne dette? Vennlig hilsen Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2008 HeiHar en 10vt KH motor! Er vel tilnærmet samme motor som MC så kan nok bruke tall fra MC! Trenger Nm på: Kambukker Topplokksbolter Svinghjul Kamdrev Husker ikke navnet jeg, men overfallet som fester råden til veivakselen:p hehe Kunne noen klart å finne dette? Vennlig hilsen Jesper Graff Tar dette på husken etter da jeg holdt på med min motor: Kambukker - 10NM Topplokksbolter - 40NM0 + 60NM + 90 grader + 90 grader Svinghjul - 450NM Kamdrev - 80NM Rammelagerbukker - husker ikke?? Correct me if im wrong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2008 Tar dette på husken etter da jeg holdt på med min motor: Kambukker - 10NM Topplokksbolter - 40NM0 + 60NM + 90 grader + 90 grader Svinghjul - 450NM Kamdrev - 80NM Rammelagerbukker - husker ikke?? Correct me if im wrong. Driver å laster ned Autohidden nå så da får jeg svar håper jeg:) Men 40NMO? Hva vil NMO si egentlig? Resten skjønner jeg da:) Tusen takk JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2008 Eh.. hvis du tar bort den O'en så ser du vel hva det skal stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...