#1 Skrevet Mars 10, 2008 Heisann! Bare lurte på om det er noen som har vært borti at olje lampa begynner å blinke å pipe innimellom på golf 3? (Byttet olje for 4 dager siden så er ikke noe mangel på olje) Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2008 ja, jeg byttet begge oljetrykkfølerne på min golf 3 jeg hadde en gang,. så forsvant problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2008 jeg har en 1.4 liter så det er vel ganske kurant å skifte? hvor sitter den forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2008 jeg har en 1.4 liter så det er vel ganske kurant å skifte? hvor sitter den forresten? hadde 1,8 liter jeg, satt en på oljefilter holderen og en på høyresiden på toppen.. over girkassa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...