#1 Skrevet September 26, 2004 Jeg har sikkert et par teite spørsmål men jeg vurderer å få tak i meg nytt senkesett. Har i dag senket bilen 35 mm, og det jeg vurderer nå senker 50 mm. Det jeg lurer på i denne sammenheng er rett å slett er noen her som har peiling på om jeg må ha ny 4 hjulskontroll ettersom bila senkes ytterligere 15 mm? Svar mottas med stort takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2004 Du må vel egentlig det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2004 F... å. tviler egentlig litt på at det går å senke så mye å i og med at jeg har 245/40-17 på. Kommer sikkert til å subbe?! : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2004 Sånn egentlig skal man vel på firehjulskontroll/forstillingskontroll bare man har byttet dempere/fjører.. Men når du endrer høyden bør du absolutt gjøre det, for å beholde riktig camber-vinkel. Hvis ikke, kommer du til å slite dekk fortere enn fy.. Om det subber er det bare å gå ned i rulleomkrets, dekkbredde, eller aller best, modifisere skjermer så klart Eventuelt kjøre på hardere fjærer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2004 Kan ikke gå ned i dekkbredde......må ha den beskyttelseskanten jeg har på felgene når kjerringa er ute å kjører Må jeg eventuelt bytte dempere ettersom jeg senker mer enn 40? eller er det bare å kjøre på 50mm fjærer på originale dempere? Mener å ha hørt noe om det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2004 Er vel 35-40 som er oppgitt som den 'magiske' grensa vel? Jeg ville uansett ha bytta dempere ved senk, og IAFFAl ved 50mm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2004 jeg har jo som sagt 35 mm senk nå med originale dempere. Noen dempere å anbefale da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2004 Opprinnelig postet av Tore Engen jeg har jo som sagt 35 mm senk nå med originale dempere. Noen dempere å anbefale da? 90'n min står på helt nye InterAlloy, men har ikke kjørt en meter enda, så har ingen anbefalinger desverre ;p H&R får jo masse skryt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2004 jeg har interalloy fjærer sjøl, de jeg muligens skal ha nå er eibach. Trur jeg må se litt på nettet om jeg finner nån interessante dempere...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 27, 2004 Dempere: koni eller bilstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 27, 2004 hvem selger bilstein da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 27, 2004 http://www.auto-trio.no/ http://www.mobeck.com/mt/ http://www.flexitech.no/ Edit: og sikkert mange andre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 27, 2004 Tusen takk: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 27, 2004 Koni er porno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Er vel 35-40 som er oppgitt som den 'magiske' grensa vel? Jeg ville uansett ha bytta dempere ved senk, og IAFFAl ved 50mm! Det som er det store spørsmålet er: MÅ jeg ha kortere dempere? Er det nå regel som sier det? Er det vanskelig å få det godkjent med originale? Vil demperne jeg har i dag kanskje bunne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...