*Trenger hjelp fort* skal det være en sikring på xenon noen plass?

Anbefalte innlegg

holder på og montrere xenon skal det være noe sikring noen plass når en kobler disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det er H4 så..

Var ikke det på mine H1 ogH3!.. Funker fortsatt fint etter 4mnd!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det er H4 så..

Var ikke det på mine H1 ogH3!.. Funker fortsatt fint etter 4mnd!:)

dette hørest bra ut:)

da er det bare ut og forsette;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh? alle elektriske systemer skal ha sikring.. dette for å spare enheter + unngå brann ved feil på det elektriske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de originale xenon-lysene mine er det ingen (utbyttbare) sikringer. Om det sitter noen inne i ballasten vet jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du bruker strøm i fra de org pæresoklene så trenger du ikke noe ekstra sikringer,skjer det noe med Xenon settet el en kortslutning,ryker sikringen i bilen/dashen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de originale xenon-lysene mine er det ingen (utbyttbare) sikringer. Om det sitter noen inne i ballasten vet jeg ikke.

Sitter en sikring i sikringsboksen din..

Om en monterer et uorginalt kit i ettertid og benytter seg av do orginale pæresoklene så er alt i orden (pga den nevnte orginale sikringa i sikringsboksen) men om en bynner å legge opp nytt rele og egen kabel fra batteriet SKAL det være sikring (nærmest mulig batteriet)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min er det og orginalt med Xenon. har en sikring til hver av lampene jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du bruker strøm i fra de org pæresoklene så trenger du ikke noe ekstra sikringer,skjer det noe med Xenon settet el en kortslutning,ryker sikringen i bilen/dashen. :)

så rett så rett;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.