Airbaglampe på Golf 4 lyser..

Anbefalte innlegg

Som sagt så lyser den og slukker ikke etter bilen har start!.. Skjønner at det er noe gæli men hva kan være galt?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må du få lest av med diagnoseverktøy ala vag-com eller Møllers VAS. Kan være feil på en eller flere av bilens airbager, ledninger, kontakter eller sensorer. Et dårlig batteri som såvidt klarer å harke igang motoren kan også være årsaken ( for lav spenning til airbagen ved start ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være noe ala det jeg har på min, jeg fikk feil på det på EU i dag, så nå kan jeg ikke ignorere det lenger... det er ifølge VAG-COM for høy spenning på ett eller annet på passasjersiden. Ikke helt sikker på om det er en sensor som må byttes eller bare har litt dårlig kontakt.

Som Bent Owe sier, vag-com vil sannsynligvis gi deg en pekepinn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være noe ala det jeg har på min, jeg fikk feil på det på EU i dag, så nå kan jeg ikke ignorere det lenger... det er ifølge VAG-COM for høy spenning på ett eller annet på passasjersiden. Ikke helt sikker på om det er en sensor som må byttes eller bare har litt dårlig kontakt.

Som Bent Owe sier, vag-com vil sannsynligvis gi deg en pekepinn.

Airbag førerside motstandsværdi for høy? I så tilfelle mye mulig det er sleperingen/ledningsspolen bak rattet som er defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, ikke førerside, passasjerside. mener iallefall på det, lurer på om ikke det var i beltespenna til passasjeren foran elns. no matter, ikke mitt problem å finne ut av. *svinge pisken over mekanikeren* :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.