Nord-Trøndelag: Toning av ruter

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle tone alle sidevinduene og bakruta på Leon i løpet av sommeren. Noen som har noen erfaringer fra noen firma i Trøndelag som driver med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en på Levanger som driver med dette, Nessø Glass. Holder til på havna. Sjefen sota rutene der. Ser ikke dumt ut det:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GV reklame (norum bilpleie) på Verdal skulle ha 6000 for soting av min passat,7 ruter med garanti. Har ikke gjort det enda,men vet om en som har gjort det og ble meget bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjenning sota rutene på BMW 3serien sin, ble ille ! De vaska ikke rutene skikkelig før de la på filmen, så skitten ligger igjen:S Dette var på GV reklame på Verdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firmaet jeg jobber i har brukt GV reklame i mange år, og har aldri sett noe problemer med noen av merkene/toning de har levert

Dette er da merker/toning som står på lastebiler og maskiner til anleggsbruk...., så de får gjennomgå også.

 

Som sagt GV har garanti, så det er bare å klage hvis noe skulle slå feil.

Anbefaler GV Reklame.

 

Mvh Bård

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar folkens...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.