#51 Skrevet Februar 9, 2005 Jo da, vi er klare Hehe ser jeg en haike-finger i det fjærne eller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 11, 2005 Hehe ser jeg en haike-finger i det fjærne eller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 21, 2005 Tok noen bilder med sommerdekk nå i helga.. Mobil-bilder, men det kommer bedre etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 21, 2005 Knallbra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 22, 2005 Begynner å likne på noko no Peder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 22, 2005 Begynner å likne på noko no Peder Jepp, mangler : 1. Et deksel i støtfangeren (som forsvant etter turen ned Møllsbygda på lørdag.....) , hentes på Møller imorgen. 2. Lakke høyre bakskjerm 3. Fikse fri-eksos slik at bilen (forhåpentligvis) går slik den skal + borre luftfilterboksa Så er jeg klar for sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 22, 2005 Jepp, mangler : 1. Et deksel i støtfangeren (som forsvant etter turen ned Møllsbygda på lørdag.....) , hentes på Møller imorgen. 2. Lakke høyre bakskjerm 3. Fikse fri-eksos slik at bilen (forhåpentligvis) går slik den skal + borre luftfilterboksa Så er jeg klar for sommeren Og en SOLID vaskejobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 22, 2005 Og en SOLID vaskejobb Vaska på søndag, vaska idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 23, 2005 ehm, hva er boltsirkelen på bilen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 23, 2005 4*108 på alle B4 utenom S-bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 23, 2005 for jeg har leitet etter slike felger! Men har alltid fått beskjed om at de ikke var å få til min bil ( 4x108 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 23, 2005 det er nok bare tull... ALLE selger jo rs4 kopier.. ring shariff så skaffer han sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mars 23, 2005 for jeg har leitet etter slike felger! Men har alltid fått beskjed om at de ikke var å få til min bil ( 4x108 ) Det er i alle fall berre tull! Rs4-felgar i 4x108 kom på markedet for snart eit år sidan! Eg kjøpte desse felgane i mai i fjor og då var dei akkurat slept ut på markedet. Eg kjøpte dei med ein SuperDekk-forhandlar og fikk dei levert på 2 dagar. I dag får du kjøpt det overalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mars 29, 2005 Og en SOLID vaskejobb Vad tycks nu då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mars 29, 2005 du, min gode mann! du skulle hatt deg en s2/rs2 front men pen nå også forsåvidt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mars 29, 2005 Høyden.. Var litt for lavt bak med vinterdekka men det ble ikke så verst med sommerdekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mars 30, 2005 Det begynner å likne på noko no ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 15, 2005 Flere bilder i vår-sola ! Alle bildene finner du her http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=sn%F8 ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 15, 2005 kongebilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 15, 2005 Tusen takk Skulle bare fått vekk det provisoriske rekkverket som vegvesenet har satt opp...menmen det er vel 150 meter loddrett ned ca 1 meter bakom bilen så det trengs vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 15, 2005 Skulle bare fått vekk det provisoriske rekkverket Ikke helt 100% men...Sånn ca sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 15, 2005 Ikke helt 100% men...Sånn ca sånn? Meget bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...