#26 Skrevet September 27, 2004 Bilde 6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 27, 2004 Bilde 7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Peder Grande Hmm ut i fra klaringa i hjulbuen fremme der så blir 60 senking en del for lavt på snø-dekte Sunnmørs-veier... Var ikke noe problem med klaring, jeg kjørte på 8/18 med 225/40-18 og subbet aldri. Snø var heller ikke noe problem med vinterlefsene på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 27, 2004 kjørte med 80mm senk på vinteren i gammle 80`n min jeg uten problem.de er jo så vanvittig høye originale:) her er et bilde med 195/50-15: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen kjørte med 80mm senk på vinteren i gammle 80`n min jeg uten problem.de er jo så vanvittig høye originale:) her er et bilde med 195/50-15: 195/50-15? For det første blir det helt feil rulleomkrets, for det andre så ser det ikke ut som 195/50-15.... mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 27, 2004 mente 195/65-15 sorry:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 27, 2004 Du trenger jo kun å senke den for at den skal bli enda presentabel. Pen bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 27, 2004 går fint med 80mm senking med 17" og.bare så det er sagt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 27, 2004 Jajaja det går helt sikkert fint med 80mm senking men det er ikke NM i lowrider jeg skal delta i.. Vil bare ha en bil som ikke vugger fra side til side og frem og tilbake når jeg kjører.. Og gjerne at den ligger litt nærmere bakken i samme slengen.. Det var derfor jeg ville se bilder av senkede 80er Synes igrunn Knut Arne sin er det som er nærmest det jeg vil ha til nå, men det er jo viktig at den ikke blir lavere bak enn foran da så spørs om jeg må finne 45 eller 50 foran og 35 eller 40 bak.. Justerbart er jo et alternativ, da får jeg det slik jeg vil ha, men det koster jo skjorta også da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 27, 2004 hva med 60-40 sett til 236 euro da? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=44151&item=7924525209&rd=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 27, 2004 Tech line? hørtes billig ut..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 6, 2005 Bare senking som mangler nå.. Lørdag ettermiddag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 6, 2005 Lørdag kveld: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 6, 2005 Søndag formiddag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 6, 2005 Se dær ja!! Ble bra dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 6, 2005 Aiaiai! Se der ja. Slik skulle min også blitt.. Man lærer sålenge man lever.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 6, 2005 Joda ble mye bedre God å kjøre ble den også Men jeg syntes den ble litt for lav bak da.. Se egen tråd i Teknisk forumet om dette.. Men alt i alt, veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 7, 2005 Aiaiai! Se der ja. Slik skulle min også blitt.. Man lærer sålenge man lever.. AArghh! Slik kunne min blitt også! (I og med at dette er gamlebilen min og senkesettet som eg hadde liggande) AArghh... *sparetilb4igjen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 7, 2005 Joda ble mye bedre God å kjøre ble den også Men jeg syntes den ble litt for lav bak da.. Se egen tråd i Teknisk forumet om dette.. Men alt i alt, veldig bra Kan du ikke sette på senkeskåler foran da? Da blir den vel 10-15mm lavere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 7, 2005 Det der så bra ut:) Kan tenke meg den ble bedre å kjøre, krenger vel litt mindre?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 8, 2005 ...Kan tenke meg den ble bedre å kjøre, krenger vel litt mindre?! Oh yess ligger på veien som ei påkjørt katte nå Ikveld skal jeg få bytta et styre-stag og ei styrekule som vi klarte å ødelegge under monteringa.. Så går det kanskje an å kjøre mer enn 60kmt også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 8, 2005 Ja litt senking kan gjøre underverker for så mangt... Ble betraktelig mye bedre ja kan du si...blir nesten som en ny bil med litt senking, både utseendemessig + kjøremessig. Skal bli fint til våren med hjulene alle gleder seg til å få satt på igjen snart... Du stiller vel opp på Nordvest 2005 med bilen håper jeg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 8, 2005 Ja litt senking kan gjøre underverker for så mangt... Ble betraktelig mye bedre ja kan du si...blir nesten som en ny bil med litt senking, både utseendemessig + kjøremessig. Skal bli fint til våren med hjulene alle gleder seg til å få satt på igjen snart... Du stiller vel opp på Nordvest 2005 med bilen håper jeg?? Får vel prøve på det viss det passer inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 9, 2005 ble utrolig fin etter senking ja. kjører selv med 40 senking på min.. ikke alltid like praktisk, kommer ikke over fortauskanter og er fartsdumper enkelte plasser i byen jeg ikke kommer over faktisk.. (plagsomt!!) Må ofre litt for skjønnheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 9, 2005 Får vel prøve på det viss det passer inn Jo da, vi er klare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...