#1 Skrevet Mars 10, 2008 er det noen som vet forskjell på xeon lys og halogen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2008 xenon er gasslamper og halogen er glødetråd. Jeg syns personlig Xenon er MYE bedre.. har dette bårde i nær og fjernlys og er meget fornøyd. Meker dette best ved mørke kvelder og ved snø... kjørte i snø på fjellet nå i vinterferien..lyste opp sinnsykt godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2008 ok eg hørte at exeon var noe drit i mørket men vill høre litt runt virker som de lyser godtmen e noe drit å møte en som har den type lys i ett mørkt område:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2008 ok eg hørte at exeon var noe drit i mørket men vill høre litt runt virker som de lyser godtmen e noe drit å møte en som har den type lys i ett mørkt område:D Mine lyser i allefal mye bedre enn di halogen pærene jeg hadde før..uten tvil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2008 exeon Det heter Xenon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2008 takk for svar skal prøve å si og skrive det riktig men går de an å bruke til lyktene angel eyes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2008 Ja, det skal gå. samme sokkel såvidt meg bekjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2008 Angel eyes er jo bare parklysene dine.. om du har H7 så er jo det H7 på di andre lampene og.. bare få deg xenon kit til riktig sokkel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...