Hjelp, alarmen på passat 99' uler når bilen låses!!

Anbefalte innlegg

tidligere var det av og til.. uten å ha feilsøkt så altfor mye så kunne det vært greit å forhøre seg om noen andre har hatt slikt problem?

alarmen er orginal fra bilen var ny. låser man bilen med nøkkelen eller med kontrollen så uler den rimelig raskt..

av og til virker det som det hjelper om bakluka er oppe for så å låse før luka lukkes igjen, mulig feilen ligger her..

samtidig så er vinduet på den ene bakdøra sansynligvis løsnet fra sporet sitt, senkes ruta så går den skjevt ned.

skal demontere denne døren nå og få ordnet problemet, men hva det angår ulinga er meg litt grønt. el-feil eller er det andre årsaker?

any hints?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger en finger på at det er en ledning som ligger uisolert mot karroseri eller har blitt det ved gjentatt gnissing mot et punkt. gjerne inni dører osv. blitt rett og slett slitt etter mye opp og igjen lukking av en dør. da vil det bli feil kontakt med en gang du skrur på alarmen og resulterer i at alarmen tror det er innbrudd. Hadde samme problem på g2'en en gang i tiden. da var det i døra det hadde løsna litt isolering. Men resulterte som regel i at jeg ikke fikk av igjen alarmen når den først var på :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en av låsekassene på bilen din som må byttes, kjent problem. Eller så kan det være komforboksen som ligger under beina dine på førersida som det kan være noe feil med, fukt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får komme en tur med bil så kan jeg kjøre feillager på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. ikke fått med meg at noen har svart her jeg... skal demontere den ene døra og fikse vinduet en dag.. så stikker jeg kanskje innom deg en kveld thomas aka lurifaks.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.