#1 Skrevet Mars 11, 2008 hallo. skal kjøpe xenon match leds til facelift lyktene mine som er på vei i posten. hva sokkel er det i disse? w5w med kileformet sokkel eller de andre som har rund metallsokkel? jeg har null peiling.. takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 hallo. skal kjøpe xenon match leds til facelift lyktene mine som er på vei i posten. hva sokkel er det i disse? w5w med kileformet sokkel eller de andre som har rund metallsokkel? jeg har null peiling.. takker for alle svar! Halais Det er glass sokkel(w5w med kileformet sokkel ) Facelift lykter er sjef:) Ble så utrolig mye bedre på min: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 Halais Det er glass sokkel(w5w med kileformet sokkel ) Facelift lykter er sjef:) Ble så utrolig mye bedre på min: rock : tusen takk for svar! da kan pærer bestilles.. facelift er desidert kongelyktene over alle lykter! cleant og fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...